Зворотній зв'язок
Каталог товарів

Обмін та повернення товару

Здійснюючи замовлення в нашому інтернет-магазині, Покупець зобов'язується перевірити цілісність, кількість і відповідність товару при його отриманні у відділенні Нової Пошти або пункті самовивозу. У разі будь-яких розбіжностей необхідно оформити повернення товару та попередити менеджера Продавця.

Магазин не несе відповідальності за пошкодження товару під час транспортування, тому забираючи замовлення у відділенні поштової служби або пункті видачі, Покупець погоджується з умовами використання та цілісністю товару, тим самим не має претензій до Продавця. В разі пошкодження товару компенсацією вартості товару займається Покупець відповідно до правил та вимог поштової служби.

Обмін і повернення товару відбувається за згодою з Покупцем, відповідно до чинного Закону "Про захист прав споживачів".
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару Покупцем згідно з чинним законодавством.
Для повернення товару необхідно надати документи, які підтверджують факт покупки товару (товарний чек, товарна накладна, гарантійний талон тощо) у надрукованому або електронному вигляді.

Продавець не несе відповідальності за будь-які дії Покупця з придбаним товаром внаслідок його неправильної експлуатації, неправильної збірки, пайки, налаштування, перепрошивки, що призвели до його поломки.

При відсутності інформації щодо додаткової або розширеної гарантії на товар застосовується мінімальна гарантія 14 днів.

У випадку повернення товару неналежної якості (заводський дефект) або товару, який не відповідає замовленому на сайті повернення відбувається коштом Продавця (вартість доставки товару від Покупця у магазин / сервісний центр). Після підтвердження дефекту або факту невірно відвантаженого товару Покупцеві технічними спеціалістами магазину, відбувається заміна товару на ідентичний або рівноцінний товар за домовленістю з Покупцем, або ж повернення вартості товару Покупцю.

Гарантійному обслуговуванню не підлягають:


- товари з механічними, електричними та термічними пошкодженнями;
- товари пошкоджені через неправильну експлуатацію та недотримання інструкції із застосування;
- товари з явними ознаками самостійного ремонту, проникнення і порушення цілісності корпусу, оригінальних термоусадок електронних плат, пломб, що запобігають несанкціонованому проникненню всередину виробу;
- обладнання, де користувачем було змінено оригінальне програмне забезпечення (прошивка) на момент продажу (для таких товарів як контролери польоту, регулятори швидкості (ESC), OSD дозволяється зміна ПЗ за умови використання рекомендованих прошивок);
- гарантійному обслуговуванню не підлягають певні категорії товарів, такі як двигуни, регулятори швидкості (ESC), акумулятори, тому що вихід з ладу цієї групи товарів можливий тільки в разі недотримання умов експлуатації та зберігання;
- польотні контролери зі слідами пайки (їх слід перевіряти на загальну працездатність через USB-кабель до проведення робіт з паяння).

У випадку повернення товару належної якості з інших причин у термін встановлений законом "Про захист справ споживачів", повернення відбувається коштом Покупця (вартість доставки товару з магазину до Покупця та зворотна доставка у магазин / сервісний центр).

Обмін товару належної якості можливий якщо:


- збережена упаковка та товарний вигляд товару;
- повний комплект;
- відсутність слідів експлуатації;
- наявні заводські пломби, серійні номери та інші інформаційні носії передбачені виробником;
- товар не використовувався, не здійснювався монтаж і підключення, не здійснювалися програмні налаштування.

Після перевірки якості товару технічними спеціалістами магазину відбувається заміна товару на ідентичний або рівноцінний товар, за домовленістю з Покупцем, або ж повернення вартості товару Покупцеві за вирахуванням витрат на доставку товару з магазину до Покупця та зворотну доставку, а також супутні комісії, що могли виникнути при оплаті/поверненню оплати.

Чат
Реєстрація