Зворотній зв'язок
Каталог товарів
Як обробити замовлення

Як обробити замовлення

Зміст
  1. Крок 1: Відкрийте замовлення
  2. Крок 2: Зв`яжіться з клієнтом

Крок 1: Відкрийте замовлення

Список замовлень доступний у вкладці "Мої замовлення" кабінету продавця. Тут можна не тільки відфільтрувати замовлення, але і знайти потрібне за ключовими словами - ім'ям, прізвищем або номером телефону.

Кнопка "Підписатись на бота" у секції "Мій кабінет - Налаштування" дозволить отримувати сповіщення про нові замовлення у телеграм.

 

Крок 2: Зв`яжіться з клієнтом

Інформація про товари замовлення та контакти одержувача доступна у відповідних вкладках. За необхідності замовлення можна відкорегувати самостійно, для редагування доступні товари замовлення та інформація про Клієнта. 

Статус "Замовлення не сплачено" означає, що замовлення не було сплачено через сайт.

Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*
Чат
Реєстрація